حزب الله لبنان مقاومت هنوز انبار اصلی تسلیحاتش را باز نکرده

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان تاکید کرد که مقاومت هنوز از تمامی تسلیحات خود استفاده نکرده‌ و هنوز انبار اصلی سلاح‌ها را باز نکرده است.


به گزارش ایسنا، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان خاطرنشان کرد که دست دشمن صهیونیستی تنها توسط مقاومت در لبنان پیچانده می‌شود و مقاومت همچنان مصمم به مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی است و از اجرای هرگونه طرح خصمانه علیه لبنان جلوگیری می‌کند.


براساس گزارش شبکه خبری المیادین، محمد رعد همچنین تصریح کرد: مقاومت همواره با دقت به تحمیل معادلات بازدارندگی خود علیه دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهد و صهیونیست‌ها تلاش دارند معادلات بازدارندگی مقاومت را دور بزنند اما قادر به انجام آن نیستند.


وی در ادامه افزود: هنگامی‌که در مقابله با دشمن صهیونیستی، قوی باشید، این وضعیت به شما اجازه می‌دهد که قدرت خود را ثابت کنید و این طرف اسرائیلی است که در نهایت تسلیم خواهد شد نه برعکس.


این مقام لبنانی همچنین گفت: دشمن صهیونیستی به دنبال آن است که معادلات بازدارندگی مقاومت را دور بزند اما نمی‌تواند و می‌داند که اگر بخواهد از این معادلات فراتر برود دچار مصیبتی بزرگ می‌شود و ما امیدواریم اسرائیل دچار این خطا بشوند تا نتایجش را ببینند.


رعد با یادآوری اظهارات رئیس سابق موساد درخصوص ترس از حزب‌الله لبنان گفت: ترس بر اسرائیلی‌ها حاکم شده است.


وی همچنین درخصوص حمایت آمریکا از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه گفت: آمریکایی‌ها آمدند و ترس دشمن اسرائیلی را از بین بردند و آنها را برای نابودی غزه ترغیب کردند و اکنون شاهد این حجم از توحش در غزه هستیم.


وی در ادامه سوال کرد: چرا اسرائیل نمی‌تواند کاری را که در غزه انجام می‌دهد در لبنان نیز انجام دهد؟ چرا تنها لبنان را تهدید می‌کنند و کاری نمی‌توانند در لبنان انجام دهند؟


رعد همچنین اظهار کرد: ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که نه به دنبال جنگ هستیم و نه برای آن تلاش می‌کنیم اما همیشه برای مقابله با هر تجاوزی کاملاً آماده‌ایم. اگر دشمن اسرائیلی در محاسبات خود اشتباه کند و بخواهد از قواعد بازدارندگی که مقاومت بر آن تحمیل کرده‌ خارج شود، آماده‌ مقابله هستیم.


وی گفت: ما تا امروز صبر پیشه کرده‌ایم و از مردم خود محافظت می‌کنیم اما به دشمن هشدار می‌دهیم در صورتی‌که جنگی رخ دهد بزرگترین بازنده، اسرائیل خواهد بود.


رعد در پایان افزود: دشمن صهیونیستی به‌خوبی می‌داند که ما هنوز از تمامی تسلیحات خود استفاده نکرده‌ و هنوز انبار اصلی سلاح‌هایمان را باز نکرده‌ایم.


نوار مرزی لبنان و شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین طی روزهای اخیر شاهد تشدید تنش بوده‌ است و همزمان مقامات رژیم صهیونیستی به انجام حملات گسترده به لبنان تهدید کرده‌اند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *